FÖRLÅT FÖR VÄRLDENS SÄMSTA UPPDATERING!

Förlåt, har bara inte orkat.
Var sjukt trött på min blogg, den ser bedrövlig ut.
Någon snäll som kan göra en gratis design till mig?
 
Iallafall, så blir det ingen video som jag lovade er. Allt blev bara allmänt skumt och tråkigt, tyvärr.
Men videobloggar blir det fler av!
JAG LOVAR ATT DET BLIR EN BÄTTRE UPPDATERING!

Just nu så är jag sjuk. FML.
Men, det var ett tag sen som jag var sjuk, men var jag så tvungen att vara sjuk nu!?
Denna helgen är den första på FLERA veckor, där jag inte har någon match/aktivitet.
Jag hade planerat att plocka svamp, gå på grönan, pyssla m.m
Livet är orättvist. Menmen. Och när jag menade pyssel, så har mami beställt hem pyssel osv,
bara för att jag ska kunna göra något annat än att bara kolla på tv!
Fick senast hem där man fick material till att göra armband! Hittils= ÄLSKAR DET!
 
Jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon (mitt mål till jul är att inte få EN ÄNDÅ frånvaro!), men tror inte det.
Är för förskyld för att det ska gå över på en dag, men vi får se.
 
Denna veckan så är det en sak som jag längtar till, EXTREEEMT mycket!
På Torsdag, så är det nämligen utvecklingsamtal, då slutar alla som inte har det efter lunch. Det var så förra tisdagen också! Men dock, så ska jag ha på Torsdag, kl. 13.00, så jag slutar ändå tidigt! Min kompis har efter mig, så då ska jag sitta och vänta på henne, sen taggar vi in till staan! Jag ska handla för mitt presentkort på Hollister, och sen så ska vi bara chilla osv. Jag kan passa på att blogga, när jag ändå sitter och väntar!
 
Men, nu ska jag sätta mig och titta på X-factor, ha det bäst!
 


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback