NU KÖR VI!

Hej alla!
Hade somsagt två prov denna vecka, historieprov och matteprov. Båda varjätteviktiga prov för mig, och båda var riktigt svåra! Men jag tror det gick bra, kändes så iallafall!

Idag har jag varit hemma, eftersom mitt sportlov började igår eftermiddag (yeey). Jag hade studiedag idag. Så jag åkte in till stan med Mika & Feliciorna. Kollade på mjukisar som jag tänkte köpa imorgon!

Imorgon hade jag somsagt tänkt att åka till stan med Kajsa. Ska köpa mjukisarna och mjukisbyxor som jag kan ha i skolan typ. Sen ska jag nu i helgen göra massa saker som jag inte hann förra helgen, eftersom jag bara pluggade då. Ska sporta så sjuukt under lovet! Ska träna i stort sätt varje dag!

Jag lovar att jag kommer fixa uppdatering med mode, och lite mer än bara uppdatering från dagen, vilket jag tycker är tråkigt att läsa. Ska verkligen satsa på bloggen nu!

Bloggar imorgon, godnatt!
Bjuder på en bild som jag la ut på instagram ikväll, glöm inte att följa! (@deniseesnel)



Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback