MÅNDAG

Hej alla!
Förlåt för att jag inte bloggade igår!
Igår klockan 17.00-19.00 hade jag fotbollsträning. Och, det var väldigt jobbigt.
Vi var 8 på träningen, så vi körde övningar och match. Och bara sådär kunde vi köra armhävningar/situps/upphopp.
Sjukt jobbigt, men jag kom hem levande. Yeey.
 
Idag har jag varit i skolan, och vi hade en väldigt kort skoldag. Började 09.40 och slutade 13.55.
Vanligtvis har vi bild till 16.00 i två timmar, men vi hade ingen. Antagligen för att hon var sjuk eller något.
Så sen har jag försökt att göra läxor, men jag orkade inte, hehe. Så jag får göra de ikväll.
Har chillat litt och kollat på tv. Helt ok.
 
Imorgon har vi aktivitetsdag, yeeey!
Ska åka skridskor och bowla! Annars på tisdagar så börjar jag 08.00 och slutar 16.00, men imorgon börjar jag 10.00 och slutar typ 15.30, vet inte. Är glad för att de valde att ha aktivitetsdagen på en tisdag, thank you lord!
 
Men nu ska jag läsa mina sidor i min bok som jag skulle kunna riva sönder och döda, men skolan är ett måste.
Ha det braaa!


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback