ÄNNU EN BLOGGPAUS

Hej alla!
Förlåt för att jag inte har bloggat på vääldigt länge, det blev bara så.
Sen så har jag nu fixat en ny fin header och hittat en ny och fin design!
Om ni inte ser, tryck på f5!
 
Sedan jag bloggade senast har jag nu börjat spela i ett annat fotbollslag, tänker dock inte
säga vilket. Jag har också haft massa prov och läxor, hehe.
 
Men just nu sitter jag mina matchkläder och kollar på melodifestivalen. Hittade inte något på tv, så det fick
bli det. Har spelat innebandymatch idag mot Tyresö. Vi förlorade med 8-3, men vi gjorde en bra match!
Vi hade många målchanser, men de gick inte in. Tyresö hade lite mer tur. Men, de är ett väldigt bra lag, så
jag är ändå rätt nöjd med resultatet ändå! Det stog 3-2 till de i halvtid, så hade vi ork hade vi kunnat vinna!
Men, ska snart hoppa in i duschen, har inte orkat duscha än! Ha det bra!
 


Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback