DÖMMA!

Tjo alla!
Idag spelade vi innebandymatch, vi förlorade med 8-2, men jag tycker vi gjorde en bra match! Laget vi mötte vann serien förra året, så jag tyckte att vi ändå gjorde ett bra resultat!
Dagens match var kanske den sista, laget skulle/ ska läggas ner. Men så efter så hade föreldrarna ett samtal, oh då sa de att vi ska leta efter nya spelare, och så ska vi hitta två nya tränare! Våran nuvarande tränare är jättebra, bara det att hon är 17, och har skola, och den kombinationen är inte den bästa. Men jag är iallafall skitglad för att det fortfarande finns hopp för laget!
Sen när jag kom hem fick jag ett random samtal om att jag tydligen ska dömma idag, så är på väg till matchen nu!
Sen på eftermiddagen ska jag kanske åka till Globen och köpa joggingvyxor, får se!
Ikväll så ska vi över till kompisar, längtar!

Men får se om jag bloggar senare, kanske inte hinner! Men ha det bra så länge, kraam!



Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback