FÖRLÅÅÅT FÖR MIN DÅÅLIGA UPPDATERING

Förlåååt, men har inte orkat, och varit upptagen. Jag gjorde faktiskt 2 videoinlägg och 2 inlägg, men de kom tydligen inte fram. Jaja, imorgon ska jag göra min Haulvideo! Hoppas ni tittar!
Men ska blogga så mycket som jag kan, när jag hinner och orkar!

Idag var jag på ansiktsbehandling! Det var skitmysigt att sitta i en stol och få massa masker, och en mysig avslappningsmusik i bakrunden. Sen fick jag mina ögonbryn färgade! Tycker de är lite mörka nu, men om några dagar kommer de vara lite ljusare, eftersom det sitter lite färg i huden. Men annars är det superfint! Men nu ska jag fixa med mitt iPhoneskal! (Jag köpte ett vitt skal, pärlor och tyg, ska dekorera mitt eget skal!) Jag lägger ut en bild på resultatet sen! Får se om jag bloggar imorgon, ska iväg med min familj! Men vi får se! Åker vid lunch, så jag hinner nog det (gör videolägget iallafall!)
Ni får en bild på mina fina ögonbryn, kram!



Kommentarer




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback